16 dec. 2010

Grabbarna Grums...

Jag började bli lite orolig, hade inte hört den härligt sävliga "grumsdialekten" på flera dagar, men så idag strax efter 13.00 så ringer det. De två mumlar lite men ganska snart hör jag att de uppstått! Alltid lika kul att höra från våra "junisar" i Teamet. Pär som man får se som A-junioren är den äldre av de två, medans Ulf som precis lämnat A-pojkströjan och tagit det stora klivet in i början till vuxenvärlden, är två riktigt sköna killar. Jag är övertygad om att de kommer att tillföra laget inte bara cykelkvalitet utan också många härliga skratt. Vi diskutterade lite av varje, men mitt i allvaret så dyker det in kommentarer och gliringar hela tiden. Två riktigt sköna killar.

Sen har vi haft ett litet möte med 4 killar som gör klubbens nya hemsida som ett specialarbete i skolan. Jag tror det blir riktigt bra, gött att ha 4 entusiastiska killar som hjälper oss med det vi anser som en stor svaghet.

Annars en skön kväll, vila idag och den behövdes.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar