14 dec. 2010

En vanlig tisdag...

Då var dagens schema spikat!

1. Jobba fram till kl 16.00
2. Inte glömma att hämta minstingen på fritis och absolut inte glömma lämna kuvertet med 40 kr i storingens fack för insamlingen till fröknarna.
3. Mjölk, bröd och kattmat skall inhandlas efter att jag hämtat minstingen.
4. Ställa in mjölken i kylen, hämta in lite ved och få i mig nåt litet i magen.
5. Ut på Monarken och avverka 2 st 20 mins intervaller och raskt efter det köra bålstyrka.
6. Inte glömma Gainer'n innan jag hämtar storingen på handbollen.
7. Duscha
8. Äta middag som jag innerligt hoppas att min UNDERBARA flickvän knåpat ihop :-)
9. Ta hand om tvätten, två maskiner ska hängas och två som är på tork ska vikas.
10. Ge tjejen en godnattpuss eller två innan John Blund försiktigt sprider ut sitt grus i mina ögon!

Nog finns det fler föräldrar än jag som inte lider av fantasibrist under vardagarna?
Jens Voigt... hur gör han med alla sina kids? 6 st eller hur många var det?
/Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar