13 jan. 2011

Viktiga dagar...

Saker och ting börjar falla på plats nu vad gäller våra sponsorer. Ett tag såg det riktigt dystert ut men så idag blev det äntligen i alla fall lite ljus i källan. Jag vill slå ett slag för Marcus och Tennce som lägger ner ett enormt jobb på att jaga sponsorer och hittils inte haft det så lätt, men idag så lossnade det lite för oss. Vi väntar fortfarande på svar från 2-3 stycken som vi hoppas kan stötta oss under säsongen. Så fort vi får det spikat så kommer jag att presentera samtliga här på bloggen!



Så veckans träning... Måndagen var ju hård med femmorna och den där tjugan som grädden på moset. Tisdagen lite för plågsam, minnesluckor från den kvällen men några treor och en tjuga minns jag. Lugnare var det igår då jag körde uppvärmning följt av 60 minuters lugnare tempodistans, det kändes riktigt behagligt och till sist kanske det jag gillar mest... Tunga hårda benpress, många set med få reps i varje, det är mumma det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar