7 jan. 2011

Snor & elände

Förkylningen verkar ha satt sitt grepp lika hårt i mig som vintern har gjort här i Göteborgstrakten! Det har kommit rejält med snö här de senaste dagarna.
Efter att det börjat krypa rejält i kroppen så var jag tvungen att ta mig ut till garaget och sitta upp på monarken i 60 minuter. Det blev 60 väldigt lätta minuter, mer bara så att man fick röra på sig än riktig träning. Det är nog några dagar bort innan jag överhuvud taget kan köra på igen. Jag fick i alla fall svettats lite och det får en ju alltid att må lite bättre.
Jag hoppas kunna röra på mig nån mer gång under helgen innan jag förhoppningsvis hittar tillbaka till schemat på måndag!

Så nu under helgen skall ett sovrum renoveras i den mån det finns krafter. Renoveringsväv skall upp på väggarna och sen lite färg på det. Nu gäller det att samla poäng inför våren och sommaren...

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar