4 feb. 2011

Huvudsponsorn är äntligen klar!



Vi har hoppats på några företag som visat sig intresserade av att gå in som huvudsponsor till Team Kungälv, men när det väl ska till så har de tagit klivet tillbaka. Men idag, äntligen fick vi positiv respons av Sportlife som vi tog kontakt med så sent som i måndags. Ett företag som ständigt är på frammarsch med en målsättning att alltid bli bättre.
Jag och Marcus träffade Paula som är regionschef i den västra delen av landet och Sandra som kommer att få mer och mer ansvar i Stenungsund. Jag tror att vi lyckades fånga deras intresse och jag är övertygade om att vi kommer att dra nytta av varandra framöver.
Beslutet låg dock på VD nivå så det var inte riktigt så enkelt. Bara att få tag på Sportlife's VD är ett kapitel för sig, efter ca 30 försök, upptagetsignaler och borttryckningar fick jag till sist tag på honom. Jag antar att Paula hade ett finger med i spelet där :-)
Efter ett relativt kort men informationsrikt samtal så tog han beslutet:
-Ok, vi kör. Jag litar på det du säger.

Ett jättestort tack till dig Paula som hjälpt oss helhjärtat med det här!

Äntligen, tröjorna går iväg på tryck i början av nästa vecka så det var i sista stund vi fick detta klart. Nu gäller det att leverera också, bara det är en utmaning i sig, men en utmaning jag ser som både inspirerande och rolig.

This "make me feel so good"

2 kommentarer:

  1. Gott jobbat! Blir det Sportlife över hela bröstet på tröjan nu då?

    / Johan Astgård

    SvaraRadera
  2. Hej Johan
    De komet att ha större delen av bröstet. Sram komet att sitta på nedre delen av bröstet.
    Det här blir kanon!
    Johan

    SvaraRadera