13 feb. 2011

Ny vecka

Det har varit lugnt både här på bloggen och med träningen nu veckan som gått. Jag försökte ge mig på några 20'or i början på veckan men det blev bara en. Jag trodde det var dags för den återkommande vilan när jag kände att en 20'a var allt jag mäktade med. Men men, någon dag senare så så kom förkylningen som ett brev på posten. Det var den som hade legat där i bakgrunden och smög fram så fort kroppen fick slita lite hårdare. Så träningsmässigt har det varit en alltför lugn vecka. Jag tyckte mig känna att jag var på bättringsvägen under torsdagen så att leda fredagens rutinmässiga spinningpass på Sportlife skulle väl inte bli några problem... Fredag morgon vaknar jag med blytyngder insvepta runt huvudet, det hade inte blivit bättre sen gårdagen direkt, tvärt om. Att få tag på en ersättare till spinningpasset kl 06.00 på morgonen hade inte ens Joe Labero klarat! Bara att kliva upp, ladda ner skivan i spelaren och försöka se ansträngd ut... Lättare sagt än gjort! 17 tappra deltagare körde betydligt hårdare än vad jag gjorde.
Helgen har varit väldigt behaglig och väldigt skön. Vi jobbar på att få ut vår nya hemsida, jag hoppas inte det ska dröja alltför länge!

I veckan har jag och Marcus jobbat med beställningar av kläder, hjälmar, arm- och benvärmare etc och hör och häpna, över 160 byxor och lika många tröjor gick i beställningen ner till Sportful i Italien!
Vi har verkligen fått en smakstart i klubben!

Imorgon hoppas jag kunna ta mig upp på Monarken och köra igenom en lätt timma, just det, en lätt timma!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar