16 feb. 2011

Klubbdräkten klar

Jag är lyckligtvis igång igen efter nära på en hel veckas ofrivillig vila. Starten har varit relativt lugn den här gången med några lätta 20 minuters intervaller i måndags och 2 st lite hårdare igår och det känns som jag är på rätt köl igen! Idag blir det lugnare tempodistans i ca 60 min följt av lite bålstyrka.

Designen av kläderna är äntligen helt spikad, en försmak syns här, resten visas på "Sportlife - Team Kungälvs" nystartade blog där jag verkligen hoppas någralagmedlemmar strax vågar sätta sina första avtryck. Robban var först ut med att ha rotat lite i arkivet där hemma och hittat ett foto långt innan digitalkameran ens var påtänkt! Gubben ser ut att ha lite rutin ändå, något jag hoppas att vi gamla "rookies" kan dra nytta av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar